Polityka Prywatności
POLITYKA PLIKÓW COOKIES
Pliki cookies
Pliki cookies to w szczególności pliki tekstowe zawierające dane informatyczne. Są przechowywane na urządzeniach końcowych użytkownika i wykorzystywane przy przeglądaniu stron internetowych. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Ułatwiają korzystanie z serwisów internetowych, których zawartość w postaci treści, zdjęć jak również reklam jest lepiej dopasowana pod kątem indywidualnych oczekiwań użytkownika.
Do czego wykorzystywane są pliki cookies?
Pliki cookies pozwalają dostosować witrynę internetową do preferencji użytkownika poprzez określenie urządzenia dostępowego i zapamiętywanie wcześniej wybranych opcji wyświetlania strony. Wykorzystywane są także do opracowywania anonimowych statystyk, które służą do optymalizowania treści serwisu. Dzięki zapisanych w plikach „cookies” informacjach, dowiadujemy się więcej o upodobaniach naszych użytkowników, dlatego możemy udoskonalać swoje serwisy czyniąc je lepiej dopasowanymi do Twoich potrzeb.
Pliki cookies a dane osobowe
Przy użyciu plików cookies mogą być zbierane dane osobowe, które mogą być wykorzystane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Ponadto tak zebrane dane są zaszyfrowane w sposób, który uniemożliwia do nich dostęp osobom nieuprawnionym.
W serwisie mogą być wykorzystywane następujące pliki cookies:
• Analityczne - wykorzystywane do opracowywania anonimowych statystyk korzystania z serwisu.
• Funkcjonalne - wymagane do prawidłowego działania strony i przechowywania informacji
dotyczących sesji użytkownika. Są związane z obsługą i przeglądaniem strony.
• Reklamowe - wykorzystywane do wyświetlania reklam i personalizowania ich treści i ofert pod
użytkownika.
• Związane z social media - wykorzystywane do obsługi funkcji wynikających z integracji z portalami
społecznościowymi takimi jak Facebook, Google +, Twitter itp.
Zarządzanie plikami cookies
Domyślne ustawienia przeglądarki internetowej zazwyczaj pozwalają na umieszczanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym użytkownika. W zgodzie z art. 173 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne pozostawienie takich ustawień przeglądarki po otrzymaniu informacji na temat plików „cookies” stosowanych w witrynie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie plików „cookies” w witrynach internetowych.
Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików cookies do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.
Jak zarządzać plikami cookies w popularnych przeglądarkach internetowych?
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Panorama Nieruchomości s.c. z siedzibą w Warszawie przy Al. Niepodległości 46/50 lok. 190C, REGON 011235170, NIP 5261035796. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: biuro@panorama.nieruchomosci.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, udzielonej dobrowolnie zgody oraz w sytuacji, kiedy przetwarzanie tych danych jest konieczne do podjęcia niezbędnych, żądanych lub oczekiwanych przez Użytkownika działań przed zawarciem umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawa, udzielonej dobrowolnie zgody oraz w sytuacji, kiedy przetwarzanie tych danych jest konieczne do podjęcia niezbędnych, żądanych lub oczekiwanych przez Użytkownika działań przed zawarciem umowy.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są od dnia 25.05.2018 r. art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem administratora jest prowadzenie marketingu własnych usług.
Przetwarzanie danych odbywa się w celach realizacji i sprzedaży usług, prowadzenia działań marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych Administratora. Dane wykorzystywane są w celu udzielenia Użytkownikowi odpowiedzi oraz w celu marketingowym polegającym na promocji Administratora oraz jego usług oraz w celu realizacji usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne uniemożliwi wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną oraz
wykonanie Umowy.
Rodzaj zbieranych danych osobowych
Możemy gromadzić następujące dane osobowe pod warunkiem powiadomienia lub uzyskania zgody klienta w stosownych przypadkach:
– dane kontaktowe umożliwiające identyfikację i kontakt z klientem takie jak imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu,
– informacje przekazane przez Użytkowników niezbędne do tego, aby korzystać z naszych usług bądź dowiedzieć się o naszych produktach i usługach, takie jak informacje o potrzebach dotyczących zakupu lub sprzedaży nieruchomości,
– inne informacje ogólne niezbędne do realizacji usługi, takie jak: numer rachunku bankowego, nr PESEL, dane dotyczące dokumentu tożsamości, adres zamieszkania, adres do doręczeń .
Dane osobowe mogą być nam przekazywane za pomocą formularzy kontaktowych znajdujących się na stronie internetowej, podczas rozmowy telefonicznej lub kontaktu mailowego.
Uzyskane dane przetwarzane są w celach:
– udzielania Użytkownikom odpowiedzi na zadane pytania
– przedstawienia użytkownikom ofert, o które wnioskują
– wysłania użytkownikowi przygotowanych ofert nieruchomości
– wykonania umowy lub podjęcia niezbędnych działań przed jej zawarciem
– uzyskania zgód marketingowych i handlowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas potrzebny na realizację usług na rzecz Użytkownika przez Administratora, a po zakończeniu ich świadczenia przez czas potrzebny na wykazanie prawidłowości wykonania obowiązków Administratora na rzecz Użytkownika. Okres ten odpowiada długości okresu przedawnienia roszczeń.
Dane osobowe przetwarzane w zakresie prowadzenia działań marketingowych będą przetwarzane przez czas ich prowadzenia przez Administratora, do czasu wyrażenia przez Użytkownika sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, lub odwołania zgody na wysyłanie informacji marketingowych na adres e-mail.
Udostępnianie danych
Podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych:
– dostawcy usług IT
– dostawcy usług księgowych
– kancelarii notarialnej wybranej do przygotowania aktów prawnych w celu realizacji umowy
pośrednictwa
– wybranym kancelariom prawnym – w celu realizacji umowy pośrednictwa
– rejestr dłużników i firmy windykacyjne, o ile będą przesłanki - w celu egzekwowania należności
wynikającej z realizacji usługi.
Kontrola nad danymi osobowymi
Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia dotyczącego Ochrony Danych Osobowych oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne Użytkownikowi przysługuje prawo:
• dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania,
• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
• prawo do przenoszenia danych,
• prawo wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych,
• prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w momencie uznania, iż przetwarzanie przez nas danych osobowych narusza przepisy ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
W celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów opisanych powyżej możesz udać się do siedziby naszej działalności w Warszawie przy Al. Niepodległości 46/50 lok. 190C lub skorzystać z możliwości kontaktu e-mail: biuro@panorama.nieruchomosci.pl
Pozostałe postanowienia
Pozyskane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmian w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpływać rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. Jednolity tekst polityki prywatności i polityki cookies po zmianach będzie dostepny na głównej stronie serwisu w zakładce "Polityka Prywatności".
W razie wątpliwości odnośnie któregokolwiek z postanowień niniejszej polityki prywatności pozostajemy do Pani/Pana dyspozycji.
Niniejsza polityka wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 roku.